Timera
Vybrousili jsme vizuální styl ambiciózní značce koupelnového nábytku z Náchoda a společně v něm zrcadlili práci na míru, akcent na detail a ty nejkvalitnější komponenty.
Linie na míru
Dostat volnou ruku je pro nás hozená rukavice. A v případě náchodské Timery to platilo dvojnásob. Mladá značka luxusního koupelnového nábytku se zaměřuje na produkci a montáž zrcadlových úložných skříněk a plochých zrcadel včetně atypické výroby na míru. I přes svou relativně krátkou historii má na kontě instalace u řady prestižních osobností a spolupráce s předními architektonickými studii v zemi.
Čistý purismus
A protože v nejlepším je fajn přidat, rozhodli se do vlastní prezentace pořádně šlápnout. Klientovi jsme připravili pomyslný „starter pack“ na míru, kde nechybělo minimalistické logo, ve kterém se potkává strohost linií s důrazem na detail, strategie brandové komunikace včetně tonality a customer care, jednoduché a přehledné webové stránky i obsáhlý katalog produktů pro B2B a B2C propagaci.