Navázali jsme na historický odkaz a vytvořili kompletní turistický brand perle českého baroka.
Perla baroka
Kvalitu prověřuje čas. A tak proč bourat něco, co funguje stovky let? To jsme si zase jednou potvrdili v Kuksu – životním díle hraběte Šporka, které nám profesně učarovalo už v roce 2016. Po skončení oceňované revitalizace jsme v barokním areálu převzali štafetu my a s osvíceným klientem začali stavět tomuto jedinečnému místu nový brand. Cílem bylo do Kuksu přitáhnout turisty a přesvědčit je, že stojí za to chvíli zůstat. Udělat Kuksem kuk tam. A třeba si kus nechat i na druhý den.
Memento FF
A tak jsme to vzali od píky a vytvořili logo, web, copy, fotky, filmové spoty, orientační systém, turistické mapy a další informační tiskoviny. Pod palcem jsme v určitých obdobích spolupráce měli také strategii komunikace na sociálních sítích, produkci letního barokního festivalu nebo únikové hry.
Zkus Kuks
Naše práce získala v průběhu let řadu prvních cen v oborových soutěžích a samotný Kuks se od roku 2017 pravidelně umisťuje v top 5 nejnavštěvovanějších památkách Královéhradeckého kraje. V roce 2022 s 60 tisíci turisty dokonce trhl první místo.