Obsah kurzu

„Nejdůležitější věcí v komunikaci je slyšet, co nebylo řečeno nahlas.“ Zakladatel moderního managementu Peter Drucker se mýlil jen málokdy, a také tento jeho citát je podle nás víc než výstižný. Byla by chyba pokládat komunikaci za pouhé mluvení. Komunikace je nejen nástrojem dorozumění a výměny informací. Komunikace je především umění a také proces s jasnými pravidly. O té strategické to platí dvojnásob. Poznejte nejčastější a nejúčinnější taktiky, nástroje a prostředky strategické komunikace. Osvojte si základní diplomatické dovednosti a oceňte komunikaci jako nástroj pro účinné odvracení krizí či jejich úspěšné zvládání.

  • Rozsah kurzu: 10 hodin

Co se dozvíte?

Komunikace jako nejčastější prostředek (ne)dorozumění / Role komunikace v marketingu firmy / Jak stanovit komunikační cíle / Strategická komunikace a její plánování / Taktiky, nástroje, prostředky / Umění diplomacie / Předkrizová a krizová komunikace / Specifika komunikace ve veřejném a neziskovém sektoru

Pro koho je kurz určen?

podnikatelé / vedoucí marketingoví pracovníci / CEO a manažeři firem / vedoucí pracovníci veřejné správy / manažeři organizací veřejného a neziskového sektoru

Hlavní lektor: PhDr. Michal Šeba
FF a ESF Masarykovy univerzity v Brně / spoluzakladatel a výkonný ředitel kreativní agentury FiftyFifty / VŠ pedagog, autor marketingových strategií

Cena

4 100 Kč/os.

Nejbližší termíny

24. 6. – 2/10 volných míst, 19. 9. – 5/10 volných míst, 9. 12. – 9/10 volných míst

Máte zájem?