Obsah kurzu

Začali jste spravovat profily na sociálních sítích nebo už je nějaký čas spravujete, ale nejste si ještě vším jistí? Přemýšlíte, jak nastavit komunikační strategii, jak psát poutavé texty, jak pracovat s vizuály? Co umístit na Facebook, co na Instagram a má smysl zakládat i profily na dalších sítích? Dáme vám odpovědi na všechny tyto otázky a naučime vás vytěžit z komunikace na sociálních sítích maximum. Navíc se zorientujete v základech práce s placenou propagací a získáte řadu poznatků o tom, jak komunikaci v tomto dynamickém prostředí dlouhodobě a efektivně rozvíjet. Kurz založený na mnohaletých vlastních praktických zkušenostech a poznatcích z oblasti marketingu a komunikace v prostředí sociálních sítí.

  • Rozsah kurzu: 10 hodin 

Co se dozvíte? 

Audit komunikace na sociálních sítích / Strategická komunikace a jak s ní pracovat / Facebook, Instagram… a další? / Kreativní koncept komunikace a obsahová strategie / Copywriting / Práce s vizuální složkou a pomocník jménem Canva / Community management / Placená propagace / Reporting / Influence marketing

Pro koho je kurz určen?

správci vlastních či svěřených profilů na sociálních sítích / pracovníci marketingových agentur či freelanceři v oblasti marketingu / pracovníci oddělení či odborů komunikací a marketingu

Hlavní lektor: Mgr. Michaela Mikysková  
FSV Univerzity Karlovy v Praze / zkušená novinářka, copywriterka a specialistka sociálních sítí v kreativní agentuře FiftyFifty / v letech 2017-2023 šéfredaktorka lifestylového magazínu Quartier

Cena

4 100 Kč/os.

Nejbližší termíny

10. 6. – obsazeno, 5. 9. – 6/10 volných míst, 3. 12. – 10/10 volných míst

Máte zájem?