Architektem své značky
Obsah kurzu
Za kvalitu se ručí jménem – a také značkou. A značka, to není zdaleka jen logo. Je to obraz vás samých, vaší firmy a její kultury. Nejen proto je nezbytné cílevědomě pracovat na budování vlastní značky, naplňovat ji myšlenkami a stavět její obraz. Napadlo vás někdy zamyslet se nad hodnotou značky, tonalitou komunikace a strategickým rozvojem vlastního brandu? Budování značky je běh na dlouhou trať, ale také závod, v jehož cíli je silný, sebevědomý a čitelný brand. Vezmeme vás na fascinující cestu doslova od prázdného papíru přes první skicy až po plný blok. Nebojte se vyběhnout.
- Rozsah kurzu: 10 hodin
Co se dozvíte?
Značka jako fenomén / Osobní značka aneb hodnota dobrého jména / Co si na začátku ujasnit / Strategie jako jízdní řád / Začínáme budovat vlastní značku / Logo a CDI jako tvář značky / Značka musí mluvit / Pracujeme se svou značkou – sami, nebo s agenturou? / Dlouhodobý rozvoj značky
Pro koho je kurz určen?
podnikatelé / CEO a manažeři malých a středních firem / zakladatelé start-upů / budovatelé osobních značek
Hlavní lektor: Ondřej Šlambora
spoluzakladatel a art director kreativní agentury FiftyFifty / autor kreativních konceptů a vizí
Cena
4 100 Kč/os.
Nejbližší termíny
17. 6. – 1/10 volných míst, 12. 9. – 3/10 volných míst, 10. 12. – 10/10 volných míst
Máte zájem?
Objevte ostatní kurzy
Efektivní správa a komunikace na sociálních sítích | Síla strategické komunikace